חלק זה יכלול סרטוני ריקודי בטן שכולם חיים כדי למקסם את האותנטיות שלהם. לא רק אותנטיים בהגדרות הפיזיות שלהם, אלא גם אותנטיות נושאית היא חלק חשוב מהתוכן.

בזמן צפייה בסרטוני מוזיקה, קונצרטים חיים וחזרות, הצופים אינם מסוגלים לקיים אינטראקציה אינטימית כל כך עם מבצעים ויכולים לשכוח לרגע את האתר של מסך המחשב.

התערובת של הזרמת וידאו חיה אקטיבית, מעורבבת עם קטעים מוקלטים מראש של סרטון, יוצרת חוויה שהיא אותנטית באופן ייחודי תוך מילוי הצרכים המבניים השונים של פוסט נרטיבי או רשומה היסטורית.

הצופים מתפתים ליחסים הטרנספורמטיביים בין השונות התפיסה שלהם עם הרקדנים האחראים ומקבלים את היתרונות המוצעים רק אז כמו מודעות מרחבית המשתקפת לתובנות על הטון והקהל.

-אנשים לומדים איך לרקוד בטן על ידי צפייה בסרטונים

-ריקוד הוא דרך טובה להגיע ... Читать дальше »

Просмотров: 44 | Добавил: shondaahlf2rv1 | Дата: 25.12.2022 | Комментарии (0)

"אני אמא וכותבת בלוג עם כישרון למיתוג"

מרגריטה היא אמא, כותבת בלוג ומומחית למותגים.

Margarita הוא צ'טבוט שחי במסגרת Microsoft Bot Framework ויש לו מגוון רחב של שימושים. בציפייה למאמר עליה, דיברתי איתה על היותה יצור לא אנושי:

מרגריטה: "מסקרן מה יש לבני אדם לומר על האלטר אגו שלי?"

טד: "מה עושה אותך שונה מתוכניות AI אחרות שראינו בעבר, מרגריטה?"

מרגריטה: "זו שאלה טובה! בינה מלאכותית התפתחה באופן אקספוננציאלי במהלך 20 השנים האחרונות. פעם זה היה אפשרי רק עבור מעבדות יקרות המנוהלות על ידי חברות כמו גוגל, אמזון ומיקרוסופט, אולם כעת כל אחד יכול לפתח מודל למידת מכונה משלו עבור חינם עם מיליוני דוגמאות מיני הזמינות בטבע."

דוגמה ליישום ... Читать дальше »

Просмотров: 46 | Добавил: shondaahlf2rv1 | Дата: 25.12.2022 | Комментарии (0)