19:39
שמות במין עם תמונות: Kamasutra לקחת אופציונלי

מישהו שוקל סקס להיות seeded (תת-מודע), מישהו נותן לו יותר מדי משמעות. למעשה, סקס הוא רק שיעור נעים, שבו אתה יכול לענג הנאה לעצמך, הגוף שלך, גם להתקרב לשותף. ויש הרבה שיטות רבות ושונות להתמודד עם.

התוכן של המאמר

1 תנוחות גירוי הדגדגן 2 תנוחות עבור cunnilingus 3 תנוחות לגירוי אחורי 4 פרס: תנוחות לכל דבר 5 יציבה לאוננות

תנוחות עבור גירוי הדגדגן

הגירוי של הדגדגן הוא השיטה הכי אמין כדי לקבל אורגזמה עבור הנערה. בעיקרו של דבר, רק מתוך אורגזמה הדגדגן ותלוי: אפילו במין נרתיקי, חבר שותף מעורר את החלקים הפנימיים של הדגדגן (כן, הדגדגן הוא לא רק "כפתור" בחוץ, רק הראש והמכסה ממוקם בחוץ). ובתנוחים מסוימים לעשות את זה יותר נוח מאשר באחרים.

מִיסִיוֹנֶרִי

קלאסי unstasive. פלוס שלה היא שהיא נוחה ומאפשרת לשותפים להרגיש טוב יותר לחבר. הם יכולים לדעוך, לנשוך, להסתכל ידיד בעיניים, את רוך שבבים ... עבור גירוי חריף יותר של הדגדגן, הגברת יכולה ללכת לאיבוד אגן על שותף.

מיסיונר יוגה

הגברת שוכנת על המיטה ליד הקצה שלה, האיש עומד, הגברת מניחה את שתי הרגליים על כתפו של האיש, גידלה מעט את החלול. לא ייתן לסדינים להפוך את הסדינים ולהקל על הכאב במהלך הווסת, לא.ל., הגברת לא זזה הרבה. כדי לשפר את ההשפעה על הדגדגן, אתה יכול לסחוט את הרגליים בחוזקה - זה יביא את האורגזמה ולהפוך אותו בהירים יותר.

להרים

הרגליים נלחמות נגד גברי פלפורס ושוכבים על כתפיו. תנוחה זו היא רגועה יותר, ונותן יותר מקום לליטוף. עצה: החל זרבובית רטט לאצבע!

בוקרת.

היא "רוכב". רוכב מסורתי פירושו שהאיש שוכב, והגברת באה על ההודג'ים שלו ומרוצה מחבר. אתה יכול לשמור בשליטה של ​​עומק וקצב חדירה, אתה יכול לשפשף על הזין שלו, לא לאפשר לו לדלוף, וגם יש לך גם ידיים חינם למשחקים עם הדגדגן. עצה: החל סיכה, זה יגדיל רגשות.

דבורה גדולה.

רוכב, אבל הגברת מושכת את הרגליים אל החזה, כאילו מה שהופך את העמוק ביותר. מאפשר לך לחדור את העמוק ביותר, אבל לא הנדנדה, מתאים למין unhurried וחושני.סקס, פינה של המיטה. אתה יושב על פינת המיטה, האיש עומד, הוא גם עומד ... ואתה עושה אהבה. בתנוחה זו, אדם יכול להיכנס לך עמוק מאוד, אשר מעורר את החלקים הפנימיים של הדגדגן, ואת שתי הידיים חינם ללטף.ברוב המקרים, לסביות להשתמש בתנוחה זו ברוב המקרים, אבל עבור זוגות הטרו זה גם חליפות: חבר שקופיות בין השפתיים מין, ליטוף clit, אבל ללא חדירה.

הכיסא

ריקוד הברכיים

עבור הרפיה הסופית, הכיסא יכול לשים על הקיר, כך שזה היה מאחוריך, ואתה יכול להישען על זה.

בוקרת+

רוכב מסורתי, אבל אדם מתכופף ברכיו, כך שתוכל לסמוך על הגב. עושה סקס נוח.

פרידה בים

וריאציה של רוכב הפוך: אדם שוכב, אחד מרגלו התכופף בברך, הגברת אוכפה את רגליו ומרוצה מזין מיד עם הדגדגן על ירכו על ירכו.

צדדיות

תנוחה דומה לא יכולה להיות מובאת יחסי מין במיוחד ומעוררים את הדגדגן, שפשוף על ירך של גבר, ללא חדירה. רק תן לו להיות רגליים חלקות, בשם ktulhu.

קצה המיטה

בתנוחה זו, במיוחד בנוחות להשתמש ויברטור, כמו בכל הווריאציות של הרוכב. אתה אפילו לא יכול לדמיין כמה סקס נעים הופך עם הצעצוע הזה.רוכב שואל אימון גופני טוב, כי אם זה לא עלייך - אתה יכול לנסות את זה על כיסא עם גב (אבל ללא ידית). המהות היא שאתה יושב על הברכיים של גבר, פנים אליו, מה שהופך את היד אל גב הכיסא ולהשתמש בו כתמיכה, נע על הפין שלו.

מספריים

תנוחות עבור cunnilingus2

קלַאסִי

הגברת שוכבת, מתפשטת את רגליו, האדם בין מותניה, משתבשת בפה. ישן, אבל זהב. אתה יכול להחליק את הכרית תחת הגב התחתון של הגברת או מתחת לכתפיים של אדם כדי להסיר את המתח מן הצוואר.

על קצה מסיבה

וריאציה שיכולה להיות נוחה יותר לשותף מלטף: הגברת שוכנת על פינת המיטה, מתפשטת את רגליו, והשותף עומד על ברכיו והולך את פיה.

שכותרתו שישים תשע

גרסה דומיננטית יותר 69: גבר עומד, הגברת שוכבת, ראש מקלחת מקצה המיטה, והם ידיד שכב. כדי להיות חלק שהגברת בתנוחה כזו היא חסרת הגנה מאוד, האיש הוא מאה אחוז שומר תחת קצב שליטה. ייתכנו קשיים בלחץ נשימה ודם. לכן, עדיף להיות על מחווה עצירה.

צדדית אוראלי

לשון T- בונר שישים תשעה תנוחה

מלכודת אוראלי הדדית. כדי לזכור כי וריאציה מסורתית של יציבה זו (כאשר שותף אחד שוכב על השני) שואל מספיק אימון גופני טוב.לכן עדיף להתגלגל בצד. איך אתה משתמש כריות לנוחות לנוחות, ועל הנאה - ויברטורים.

כלבלב בסגנון אוראלי

הגברת עומדת על ארבע, מרים את הישבן ומתמקד במרפקים, והאיש יונה את פיה. הגברת יכולה למאה אחוז לשמור על המצב תחת שליטה, להזיז את הישבן כי היא נוחה.

בישראל, הוא לא חופשי מאוד לדעות קדומות, אם מדובר בסוכנות ליווי. לגברים המקומיים יש סטנדרטים מוסריים גבוהים. הכל הבין לחלוטין כי בתורו, אסקוגר פשוט רואה שותף באירוע, ממשיך לראיין וליווי אישה בכיתה VIP הוא אינדיקטור למעמד.

לשותף יש ידיים חופשיות, והוא יכול לדלוף אותם לשותף או לשימוש צעצועים.

Queening

הגברת באה בכיסא נוח ורך, מתפשטת את רגליו, ואדם משתבש איתה, עומד על ברכיה על הרצפה. להרגיש את הסרני לניסטר.

הכיסא

תקע עם אישור זכר מחט על פנים זכר. אתה יכול להסתכל לאדם בעיניים וקטורת קטורת. תנוחה דומיננטית מאוד לגברת.

את הכיסא ההפוך

לשבת על הפנים שאתה יכול, פונה אל הגוף הגברי. זה מאפשר לרצות את זה בידיו.

סֶרֶן

הגברת עומדת, נשענת על הקיר, האיש קופץ לפניה על הרצפה ויונה הפה. אתה יכול לשים רגל על ​​הכתף של האיש לתת גישה נוספת.

תנוחות עבור גירוי אחורי

המיסיונרית התקועה

וריאציה לתנוחות מיסיונריות: גבר מזרז רגליים נרחבות בני זוג, והגברת מכופפת את רגליו בברכיו, לוחצת את ברכיו אל החזה, והרגליים הניחו את כתפיו. במין האחורי, החזקה כזו נותנת את החדירה העמוקה ביותר, אבל באותו זמן זה מאוד אינטימי. מתאים למתחילים.

תקעים באמבטיה

יחסי מין אחוריים עומדים מתחת למקלחת. שריפת מים עוזר להירגע השרירים, כולל הסוגר, וזה עושה חדירה נוחה.קלַאסִי. הגברת עומדת על כל ארבע, וגבר - על רגליו מאחור ולוקח אותה אחורית. פנטזיה ארוטית של רוב החבר 'ה.

מקלט על גבי

רוכב מתאים וגם על סקס אחורי מדי. בפרט, אם הגברת היא עצבנית ורוצה טוב יותר לשמור על המצב תחת שליטה. עדיף להשתמש חומר סיכה, תוך כדי לשמן זה הכרחי ופי הטבעת, וחבר.

סגנון כלבלב

אוננות אחורית הראשונה היא גם טוב יותר להוציא מתחת למקלחת. עדיף לבחור ויברטור הוגן לפעול - זה טופס מיוחד שלא יאפשר לו להיות עמוק מאוד. ובכן, אתה נעלם הודעות על רנטגן עם השליחה "כי הם לא הולכים לשם", כן? לא לחזור על טעויות של אנשים אחרים.

גולדן רטריבר

לעולם לא תוכל להסתכל בשקט על הכלב הזה. גרסה חושנית וחמה יותר של סגנון הדוגי. המהות היא שהאיש חייב להישען על הגברת, להתכרבל על פלג הגוף העליון שלה, להיות יצוק ומנשק אותו.

כלב עצלן

סגנון Doggi, אבל שני השותפים שקר (ליידי - בתנוחת הספינקס של יוגה, ואדם מלמעלה).

מתכנן איגלוס מנוסה לעבוד עם מיליונרים של ישראל. הם בהחלט לא מעודדים ומנומסים. עם זאת, זה בהחלט לא רק רגעים חיוביים לעבודה.

למעשה לא לבקש אימון, במין כזה הופך להיות נוח יותר.

סגנון כלבלב עם כרית

גם בתנוחה כזו "עצלן" ניתן לזרוק תחת כרית הבטן או להחזיק אותו בין הנשים לשפשף על זה עם הדגדגן בדגדגן. אגב, תנוחה זו מפשטת כאב במחזור הווסת.

למטה דרום כלבלב

סגנון דוגגי מסורתי, אבל הגברת מסתמכת על המרפקים, ולא על כף היד, מתכופפות בגב ומתן גישה נוספת פי הטבעת.

את המריצה

יציבה זו מבקשת יותר אימון גופני ועוד יותר דומיננטי. מהות: הגברת נשענת על הידיים, גבר מאחור, מחלחל לתכליתו האחורית ושומר על רגליה, מכריח את רגליה.

יושב מריצה

וריאציה: חליפת אדם. מצית עבור גבירותיי, לא.ל., רגליה שוכבות על ברכיו של גבר.

פרוגי

הגברת מתרוממת על קצה המיטה, עושה את ידיו קדימה, האיש עומד מאחוריה ומגיע לתכליתה האחורית. יציבה כזו מסייעת לחשוף את החור האחורי של הנערה. האיש מחזיק בה על הישבן וקובע את הקצב והוא יכול לדלוף עמוק יותר מאשר בתנוחות אחרות. גם שואל הכנה טובה, הרגליים והידיים עייפות בתנוחה זו.

גבהים חדשים

הגברת באה על כיסא בלי גב, הרימה קצת, גבר דולף בתכלית האחורית שלה, הגברת יכולה לשחק עם הדגדגן ואת הפטמות. הגברת יכולה לפנות אל פנים אדם, ואז סקס תהפוך אינטימי, והגברת תקבל יותר שליטה.

פרס: תנוחות עבור Just4

תנוחות אלה יכולות לשמש גם עבור מעבר אחורי, ועל סקס בנרתיק, ברוב המקרים הם רכים מאוד וחושניים ולספק חוויית מין נעימה.

כפות

שניהם שוכבים בצד, גבר מאחור, מחלחל לשותף לפחות שיטה נוחה או הולכת ידיה ונשיקות. בצורה מושלמת לג'נטלמנים או ספייק.

כפית כפוף

הגברת מכופפת את פלג הגוף העליון תחת לפחות קצת זווית נעימה כדי לשפר את הרגשות.

כפות נעים

כפית קטנה בעמדה הגרעין, הידוק את ברכיו אל החזה. תנוחה חמה מאוד, שכן כפית גדולה יכולה לחבק שותף לחלוטין, זה נראה להגן עליו. בנוסף נותן את החדירה העמוקה ביותר.

פנים אל פנים

האיש קופץ, גברתו על ברכיו, פניה אליו, מחבקת את רגליו מאחורי מותניו.

יו"ר הפוך

או שהגברת יכולה לשבת על ברכיו, אבל לגבר בחזרה. זה נותן לה יותר שליטה.

Yab yum

האיש קופץ, חצה את רגליו, וגברתו על ברכיו, פניה אליו, שלף את רגליו לחגורה. הגברת יכולה להישען קצת כדי לעורר את הנקודה g.

שלושה רגליים

קלאסי קולנוע: הגברת לחוצה על הקיר, הרגליים סביב מותניו של גבר, אדם מחזיק את רגליה. עדיף להתיישב במקום שבו יש קצת גדוד כדי לתפוס את היד או להישען על הרגל. נתמך מתחת לרגל יעבור לעיל, כך שהשותף יכול להיכנס לסוחר.

ובכן, אם אתה לדבוק במצגת "אתה רוצה לעשות משהו מושלם - לעשות את זה בעצמך" ..

תנוחות עבור אוננות 5

בסיסי על הגב

קלאסי: שוכב על הגב.

מאוהב סולו עצלן

עבור עצלן. חצי לצדדים, נשענים לאחור על הכריות. בתנוחה כזו קל יותר להחליף את הנקודה G, וזה מאוד נוח.

את הקפיצה ואת לטוס

הברכיים מתפשטות ומסתכלות על צדדים שונים, הרגליים מחוברות. בעמדה זו, השרירים הם אינטנסיביים, עוזרים להשיג אורגזמה. נסו לא לשנות את התנוחה כאשר אתה מרגיש את הגישה שלו, אז זה יכול להיות מדויק יותר מהרגיל.

מראה מראה

מול המראה, אם אתה רוצה לחקור טוב יותר או רק להעריץ.

על הבטן שלך

על בטן. אתה יכול לקבל על צעצוע במיקום כזה, אתה יכול לעשות את עצמך beckred באצבעות שלך, אתה יכול להחזיק את היד בין הירכיים לשפשף על זה עם הדגדגן, אבל היד עדיפה למרוח.

מאהב כרית

לבשל את השמיכה או הכרית ולשפשף את הדגדגן.

דילדו עמוק סקוואט

קופץ על דילדו. אתה יכול לארגן מופע ארוטי עבור שותף.

באט כלבלב

סולו Doggi סגנון. על כל ארבע, ביצוע התמקדות על מרפקים, ולהשתמש ויברטור אחורי.

אמבטיה לשפשף & ספריי

בחדר האמבטיה עם אצבעות, ראש הנשמה או ויברטור עמיד במים.

קופה למין היא בלתי מובנת הרבה, זה רק הפופולרי ביותר, ויש מספיק מהם לתת הנאה במשך שבוע קדימה. דירות דיסקרטיות במרכז

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. עוזר לזוגות כדי לפתור מתוח בחיי סקסי.

במין, יש כל כך הרבה תנוחות שאתה יכול לשנות אותם כמעט כל יום, ואתה לא סביר לחזור. אבל זה לא בטוח. חלק מן העמדות הם מורכבים במילוי ודורשים מיומנויות פיזיות לא ברורות. להגיע לאורגזמה בהוראות כאלה לא סביר לעבוד, אבל "עבור Tick" לחוות אותם במדויק. ואחרי שאתה מביא לניסוי עם תנוחות במין, העברות אהבה בידור מעבר לשדר השינה! בהתחלה, בפועל בחדרים אחרים, ומאוחר יותר אתה יכול בקלות ללכת סקס קיצוני במקומות ציבוריים - מעלית, חדרי לוקר, על הגג או על החוף. כל מה שמבקש את הפנטזיה שלך!

Просмотров: 84 | Добавил: shondaahlf2rv1 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar