17:40
מהכפר לעיר: סיפורים על תוכן מוצלח

מחוזי בעיר הגדולה זה תמיד ממהר לתוך העיניים. הנערה הכפרית הבאה נותנת סימנים מאפיינים:

  • נָאִיבִיוּת;
  • לְדַבֵּר;
  • הִשׁתָאוּת;
  • מראה חיצוני;
  • תסרוקת.
  • באמת עם תכונות כאלה אתה יכול להיות תוכן עשיר? הכל מציאותי, אם לא אבוד זמן ולהוות את המראה שלך.

    זמני בובות סיליקון עברו!

    שפתיים לא טבעיות, חזה גדול מדי, אורך של ריסים וולגריים - אלה קנוני היופי אינם רלוונטיים. זין אנשים לשים לב ליופי טבעי, בנערה העריך את המוח, תחושה של טעם ומגע. לכן, הכפר יש את ההזדמנות למשוך תשומת לב לעצמו, כמובן, יצטרך לעבוד עם דיבור וגאווה.

    ואני עדיין צריך ללמוד לעורר השראה! אתה יכול לזכור את המסקנה המפורסמת ומוזות סלבדור דאלי - אלנה דיאקונוב (גאלה). אין לו היבט אטרקטיבי, אבל הוא לא מנע ממנו להיות מינית ומושכת לגברים. אלנה השראה, ישירה ותמיד נגע בחוכמה בחברו על הגל הימני. היו לו הרבה אוהדים!

    חוזרים לעכשווי המודרני, אני רוצה להנחות את ההיסטוריה של דיאנה, אשר יכול להיות יקר את התוכן של הבירה התרבותית של רוסיה בשנה. הנה מה שאישה אומרת:

    "הגעתי לסנט פטרבורג בשמלה וילדים מקוטעים. רציתי להיכנס. בדיקה נכשלה. החליט כי בכל מקרה לא לחזור לכפר שלך. יש לי מלצרית במועדון, התחיל לעבוד על הצריכה. כל הכסף משקיע במכונית הפיתוח. אלה היו קורסים ליידי, תווית, ידע של אנגלית, פגישה עם סטייליסטים. ללכת הרבה בחדר הכושר. שנה לאחר מכן הלכתי לסוכנות הדגם, הצהיר בכנות כי המניה או את התפקיד של התוכן. חצי שנה עבדה מלווה. שפותחה מבחינה תרבותית, נכנסה לתיאטראות, מוזיאונים, אפילו על שיעורי הציור נכתבה. שמתי לב מיליונר על דוסובקה חילונית נסגר לכבוד אמן אופנה. אז הפכתי לתוכן. היום יש לי בית הספר הקטן שלי לגברת. אנו לומדים את המחוזות להיות עשירים! אני ממשיך לצייר ... זה התחביב שלי שאוהב נותני חסות. יש לו שבב - אהבה כאשר הם נמצאים תחתונים נחמד על בד ענקי משהו לצייר. יכול לצפות שעונים. הוא אומר, מעורר אותו "! נערות ליווי בחיפה

    ביקורות אמיתיות של התוכן הכפר

    למרינה יש רשת של סלוני מניקור. מן הציפורניים החלו החיים החילוניים.

    "במוסקבה הוא בא לדודה, הוא מנצח בבית. לימד אותי. לקוחות היו תמיד. ביליתי כסף כדי ללמוד, היו עדיין קורסים שונים על פסיכולוגיה זכר. שם הם דיברו עם אישה צעירה, התברר שהוא לביאה שכבת. הוא ראה גבישים על הציפורניים שלי, שאלה מי הוא. אמרתי את זה. אז הפכתי למאסטר המניקור האישי שלו. אחרי 3 חודשים הוא הזמין אותי למסיבה, היתה לו הזמנה נוספת. היה שם ג'ורג'יאן עשיר. מכיל עכשיו, רשת סלוני היופי סייעה לפתוח. אני לא עושה את הציפורניים שלך עכשיו. -.

    אנג'לה - אמנות ההיסטורית, יש גלריה שלה. אבל לפני 3 שנים היא סבון בסנט. כניסות פטרסבורג.

    "מיד החלטתי שאני רוצה להיות עשירה. אבל שם ייקח ילדה בת שמונה-עשרה ללא ניסיון. תוקן את רצפות הכביסה. בזמן הפנוי שלך ובילה את כל הכסף כדי ליצור דמות מודל. ואז היה הליהוק בסוכנות והלך לסיור במסיבה עם שיח '. הרוויח חצי מיליון רובל. כולם השקיעו בפיתוח עצמי, ביקרו באירועים חילוניים. הוא חתם על הסכם עם הסוכן, שחיפש נותני חסות לדגמים יפים. אז קיבלתי את הפטרון שלי, שנתן הרבה כסף בהצלחה ממשיך לממש את החלומות שלי. -.

    הבנות לא פחדו לעזוב את הכפר בעיר. ומעל לכל, הם התפתחו וניסו להשתפר. כיום, מיליונרים אוהבים נשים אינטליגנטיות ומעניינות!
    Просмотров: 91 | Добавил: shondaahlf2rv1 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar