17:39
Itifalloofobia: פחד שיהפוך סקס בלתי אפשרי

עולם הפחדים (פוביאס) של אדם הוא ענק להפליא. הרבה מ הם מקורם באותם זמנים שבהם אנשים הצליחו כל מיני טקסים וטקסים של עתיקות, במהלך כתות שונות. כנראה זאת טיפוח של פחדים מסוימים רכשה טבע גנטי, למשל, פחד מחושך או גבהים. כי לעתים רחוקות, כאשר כתות היו חיוביות. בעיקרון, הם נוצרו כאמצעי לניהול התודעה האנושית. ל אחד הפחדים האלה כולל את Itifalloofobia.

התוכן של המאמר

1 מושג של המונח 2 גורם של Itifalloofobia 3 תסמינים 4 שיטות טיפול

מושג של טרמיני

Itifalloofobia הוא הפחד של חבר שנבנה. זה לא משנה: הוא רואה את האדם שלו או רק מדמיין. שם אחר לזה סטייה - Mistortofobia. עם הפחד הזה, חיי המין של אדם מחויבת לאפס. אחרי הכל, זה בלתי אפשרי לבצע יחסי מין מלא ללא זקפה. אנשים כאלה נשארים בתולות לכל החיים, אין להם משפחה משלו, הם לא יכולים להיות ילדים. באופן עקרוני, זה לא מטריד אותם במיוחד. ITifalloofobia ne פוגעים באחרים, וההתקנה הפסיכולוגית המתאימה היא מסוגלת לצמצם פחד לא: אדם פשוט נמנע מצבים עם זקפה.

Itifallofobia כפוף לגברים ולנשים בשוויון תוֹאַר. גברים קשה יותר: הזקפה בבוקר יכולה להביא אי נוחות ענקית בחייהם. אבל נשים סובלות מהפרעה זו לעתים קרובות יותר, אבל אי נוחות פחות: קל יותר להם להימנע ממצבים שבהם ניתן להציג זקפה.

גורם ל- Itifalloofobia2

פסיכולוגיה תאורה רזה על העובדה כי הפחד של חבר eregated הוא גנטי.

ליישם את החלומות שלך בישראל בקלות, אם אתה אישה אלגנטית מבלארוס. ניתן לעבוד בישראל בתחום הפנאי. נשים של מראה מודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל היום אתה יכול להרוויח חודש מ 3,600 $.

זה שם לב שזה הפרדורה סובלת את האומות שהיו בעבר את פולחן הפאלוס. לעתים קרובות יותר כל האומה האסיאתית הזאת. הקשר, כמובן, מוזר, אבל תוצאות מחקר, אחוז מסובך בבירור של המחלה נציגים של תרבויות מזרחיות.

סיבה נוספת להתרחשות של Itifalloofobia - חינוך. ליתר דיוק, היעדר חינוך מין הולם במשפחה וסביבת הסביבה. לרוב, זה גם דיקטטורה משפחתית, כאשר ההורים הם קפדנית פתולוגית, או דתיים מדי. כאשר שינויים בגיל מתרחשים בגוף הילד, הורים קפדניים יכולים להיות הערכה שלילית של הביטויים שלהם. הראשון הוא שלילי לחוות את הילד מקבל כאשר הוא נענש על תהליך של השתנה. העניין הוא העובדה כי מילוי שלפוחית ​​השתן יכול להיות מתבקש על ידי זקפה של ילדים. לא הוא פתולוגיה, אבל הורים לא מספקים יכולים לגרום לסערה שלילית רגשות. כמובן, הזעם שלהם מופנה הצורך ניקוי מוגזם שטיפה, אבל הנפש של הילדים יכול להעיף הכל ולבסס את העונש מכנסיים רטובים, כלומר מאחורי החבר שהוקם. בגיל מבוגר יותר תקופת מתבגרים כאשר הקמת קורה באופן ספונטני ובאופן לא מתאים ביותר מקומות ומצבים, השלילי רשאי לאחד שוב לתגובת ההורים או עמית ללעוג. במיוחד, בלבול זה נהנה נשים צעירות.

סיבה שלישית - אלימות או ניסיון. במיוחד בילדות גיל כאשר ילד או נער עדיין לא מכיר תכונות כאלה אורגניזם כמו זקפה. תקשורת: כאב - פחד, שהופקדו היטב לנפש אדם ועוד קבוע על הרמה הפתולוגית.

סיבה נוספת שמקורה גם מרוחקת ילדות, זו עדות לזירת הורים של המיטה. העובדה היא כי העווית ואת הקולות של הנאה מינית הם זהים לחלוטין עם הבעות פנים וגניחות, הנגרמת על ידי כאב פיזי. אם תוסיף כאן ברגע שקואיטוס חיצוני מזכיר רק את המאבק או קרב, ואת המוח הליבה אינו מסוגל כראוי לזהות מה קורה, אז זה מתברר מדוע הילד חווה רגשות שליליים, אשר ניתן להפוך לאחר מכן לא רציונלי פחדים.

תסמינים 3

תסמינים של פוביה זו הם בהחלט עם ביטוי כל פחד:

הזעה שופעת, תלמידים מורחבים, רבייה, גוש בגרון, בהלה, השתתפות קשיות, בחילה והקאה, העור היפרמיה,

טיפול בשיטות 4

שיטות לטיפול בפוביה זה זהות עם אחרים פחדים. הבעיה היא רק כי לא כל אדם נפתר חפש עזרה, והעדיף להסתיר את הסטייה. במיוחד אם היא התעוררה בשטח דתי. אחרי הכל, אז תגובה כזו נחשבת המטופל הטבעי עצמו, אם כן, הוא לא רואה את הסיבות לעזרה. בכל המקרים האחרים, התחזית להיפטר מהפחד הזה מאוד נוחים, במיוחד אם אדם מבין את הבעיה ואת החוויות הרצון להיפטר ממנה.

Itifalloofobia הוא טוב הניתנת להיפנויותרפיה המסייעת להגיע לסיבת השורש של זה פַּחַד.

ליישם את השאיפות שלך בישראל פשוט, אם אתה אישה יפה מן הפדרציה הרוסית. העוסקים בישראל מותר בפנאי. נשים של מודל חיצוני לתת קריירה ליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל כיום ניתן לקבל מ 6500 $.

שיחות נוספות עם פסיכולוג יש השפעה מועילה על ייצור של רגשות חיוביים בחולה.

תכנות neurolinguistic נותן חיובי התוצאות הן די מהר.

ככלל, שיטות חמורות יותר, כגון רפואי, לא דרוש. אלא אם כן תרפיה עזר לטיפול סימפטום של התקף פאניקה. אבל אז הריאות נבחרו על ידי פעולה תרופות. דירות דיסקרטיות בתל אביב

Просмотров: 93 | Добавил: shondaahlf2rv1 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar