19:26
איך להתנהג עם הלקוח בליווי

ליווי - עבודה מפתה וגרועה. כמעט כל הבנות משקפות על זה, אבל אף אחד לא נפתר כאילו כדי להיות מיוחד ללוות. חלקית בגלל הזוועה של הפשע, להיות מוכה או יותר נורא. אבל זה זרות ריקות, ביקורות רבות ומאמרים אומללים על זה. ואכן, אבל יש עוד אימה - הפחד לא מתמודד. כמעט כל הבנות לא יודעים איך להתנהג עם הלקוח. מה גם מחכה ממנו, כמו סוף סוף להגיב.

למעשה, ליווי - תקשורת נעימה ושום דבר. כמובן, כולנו יודעים מאוד שזה מה שאתה עושה עם הבחור כמו בשבילך רק עבור כספים. אבל עדיין עומד, בסופו של דבר, חוזר על כמה, כמו אנשים נהגו להביע, הכללים העיקריים, חוץ מזה, יש אנשים ליווי. נערות ליווי באילת נערות ליווי באילת נערות ליווי באילת

  • הדייקנות נדרשת לבסוף להיות אחד היתרונות העיקריים שלך. מיליונרים עבור הכספים שלהם לעבוד הרבה, ולכן לוח הזמנים שלהם צבוע לעתים קרובות בתוך דקות. מאוחר שלך הוא איך אנחנו מביעים, סיבה לא נוחה להפסקת סוכנות ליווי, כמו אנשים רבים חושבים, קשרים עסקיים איתך. אתה גם צריך להיות נייד ולהגיב על המצב בזמן. ואכן, אם בכל מקרה, מאוחר מכל סיבות (פקקי תנועה) או פשוט הלך לאיבוד, אז אתה יכול כל הזמן להתקשר למפעיל סוכנות ליווי. הם השותפים שלך, המשימה שלהם - להביא ולעזור לך, כפי שכולם יודעים, מצב קשה.
  • מרכיב חשוב של פרופסרים - התקשורת שלך. וזה לא רק על היעדר מילים של טפילים ואת היכולת לבנות ביטויים בצורה מושלמת. ליווי אז בבקשה להזמין להירגע, להעלות את מצב הרוח לעצמך. לכן, יוזמת התקשורת מחויבת לבוא ממך. Integet ללקוח, תן את ההתלהבות האמיתית ואת להבהר להבה. כן ו לחקור את הלקוח גם רק צריך לארגן.
  • אל תתאמץ יתר על המידה. שקר ניתן לראות בקילומטר, הניח רגשות, אינטונציה ומחוות לקלקל את הזיכרון הכולל של אדם. זה נחמד בשבילך כאשר בן שיח שלך הוא replaying? ואז לא עושים את זה. אפילו טוב יותר כדי לדבר יכול לעבוד כנות ישר. באופן טבעי, זה לא אומר שאתה יכול להתנהג כמו כפר. נימוסים וטקט יש צורך, אבל הם לא צריכים להיות פישל כמו ראש, רגשות שווא.
  • טקט מציע נימוס ראשון וקנאות כדי להגן על הרגשות של בן שיח. תארו לעצמכם עובדה אחת כי הביטוי "במחלוקת נולד האמת" אינו כל הזמן מציג את המציאות. בסכסוך, לעתים קרובות יותר, הגירוי והסכסוך נולד, אך לא המוטיבציה לכבד את בן השיחים. ואולי אפילו לא צריך להגיד כי ברגע הנכון אתה צריך להיות מסוגל לשתוק, אותו הדבר חל על Acunts בכתובת שלך. זה אפשרי שאתה לא מבין איך סוף סוף stagger - שקט.
  • אתה לא יכול, לשים את זה קצת, לבקר. באופן כללי, שום דבר ואיך אנשים נהגו להביע אף אחד. ראשית אתה צריך להימנע מבקרנים וללעש את העסק שלו, תחביבים שלה מאוד. זה לא סוד עבור כל אחד, סוף סוף לבקר את הרמל שלו או שותפיו. בפרט, אסור סוף סוף לבקר את קרובי משפחתו, הוריו, חברים. יש לציין כי באופן כללי, יש צורך ליצור זיכרונות של אדם מוגדר באופן חיובי. להראות גישה חיובית לכל דבר, אבל ללא קנאות.
  • האם אתה צריך לזכור כי מסמים ואלכוהול זה גם טוב יותר לנכות. בפרט, אם אתה לא יודע איך לשתות. אף אחד לא אוהב איך אנשים משמשים להביע מי נערות חצי. לשתות - השיטה בטוח לעזוב משוב לקוח רע. זה אפשרי כי ועל ההשפעה השלילית של הרגלים אלה לבריאות כולם אמרו בבית הספר.
  • Просмотров: 82 | Добавил: shondaahlf2rv1 | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar