14:49
איך אפשר לגוון את המין עם בעלי ואשתי

הפתעה, אבל עם הזמן, אפילו האיש האהוב ביותר הוא משועמם. מישהו סוף סוף מוצא אפשרויות מין בצד, מישהו גם מנסה "להצית את האש" על עצתו של Blogger סקס asi novikova והוא מעמיד פנים שהוא מאהב של הגשת.

התוכן של המאמר

1 מה גברים רוצים בעצם 2 איך לא צריך לקיים יחסי מין 3 פנטזיות של נשים 4 זמין קיצוני 5 שמחה מסורתית של זוגות נשואים 6 אנשי מקצוע ומאסטר 7 דחף לידע 8 שמירה ואסיר 9 "מונית מזויפת"

כן, מעת לעת הדבר הטבעי ביותר בעולם, הדבר שואל את הניגוד של יותר מאלה שסופקו על ידי החורים הפיזיולוגיים על הגוף, ותכונות רב תכליתיות, COC רבים באים לידי ביטוי, איברי המין. רובם, רבים באים לידי ביטוי, אזור ארוגני פעיל של האדם הוא המוח שלו. ואולי אפילו לא צריך לדבר על העובדה שאם אתה כולל פנטזיה, זה לא משעמם בדיוק לא, באופן כללי, לעולם לא יהיה.

מה הם המהות של מאני

Valeria Aginskaya ממרכז החינוך מין "סודות" יודע את זה רוב הגברים יש חבורה של פנטזיות, אבל אף פעם לא בחיים, באופן כללי, יספר עליהם לבד, כפי שאנו מבטאים, את החצי השני. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל דרך אגב, זה במיוחד מעורר אי שביעות רצון עם זוג ומחפש בחוץ. לא לכל אחד קל יותר לישון עם מישהו שהוא אינטואיטיבי WISEN מה צריך לעשות מאשר, לשים את זה קצת, להבהיר איך אנחנו מביעים, הגברת האהובה כל החלקים האלה.

ולריה מבהיר כי עם החבר 'ה רק רק - הם רוצים הכל כפי שהוצגו להביע, העובדה שהבנות לא רוצה באופן מסורתי. ואולי אפילו לא צריך להגיד כי המכה העמוקה ביותר, סקס אנאלי "שלישיית" עם כל אחד, כפי שכולם יודעים, חברה חמדנית. כמו מחשבה? למעשה, אתה יכול ללמוד מה שאתה רוצה, ובכל 3 תרחישים, הגברת תקבל הנאה, אפילו ב 2.

התקשות סובייטיות וחוסר חוק של מידע העבירו לנחש שגוי כי ליווי הוא משהו היום, בושה, יש צורך להשתיק. עם זאת, כמה יחידות יש מידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום קשר לזנות.
https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/

זה אפשרי כי אבל הרגע הוא אחד - אפשרויות סקס לא צריך סוף סוף להביך, לדחוף, לבסוף, להתבצע "למען אהבה גדולה". הפתעה, אבל אף אחד לא יעריך.

איך לא צריך להיות sex2

חלק זה של המאמר לנשים אשר רואים את המיטה, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, משעמם חובה או הקדמה לאורגזמה הצרכנית ב בוטיק הבא. כולם יודעים כן, זה יהיה נעים לו, לשים את זה בעדינות, לקבל מציצה עם החדירה העמוקה ביותר מאשר לנסות למצוא נקודה g ולהפוך את כל זה עבד. אבל הנקודה היא רק, כדי ליהנות כך לדבר, כל המשתתפים בתהליך. יש לומר כי זה כבר איזה סוג של דיאגציה של נטיות מזוכיסטיות.

הנה רק אפשרות אחת - יש צורך למצוא, אשר מרגש, ו שאל שותף גם לעשות את זה במיוחד. אחרת, באופן כללי, זה יהיה זקנה, בסופו של דבר, לשקול כבשים, לחשוב על האוסף החדש ביותר של "פראדה", או, להיות, להציג את עצמך על שיוט אניה עד "התרבות הפיזית" האומללה לא, היא תסיים את גישתו, מזיעה, ו לתפוס, אם אתה אוהב בעצמי.

זה אפילו יותר נורא כאשר הוא היה מוגדר כפי שהוא היה בראשותו, האובייקט הוא להתאהב באובייקט ובבגרות כך כי סאשה גריי בעצבנות מעשנים בצד:

בקורס יש את התחתונים הממושכים ביותר דברים עם חורים במקומות אסטרטגיים. כן, ואפילו במשרד; חוקנים ליטאים הם לשים לפני פעולה, לא לאכול שבועות. תארו לעצמכם עובדה אחת על מה, אם הוא, זה הפך, רוצה למלא את הרצון השני (מפורש) לכל החבר 'ה, והיא לא תהיה מוכנה. שים לב כי ספציפית הפעם; הטכניקה של ציצה גרון הוא עבד על כל מה שנפל על היד. כן, לא מלפפון כל כך לא, השולחן להיות, ייפול אל הסלט בבית הזה; טיפשים נבדקים בנושא של עבודות, ואת הנטייה לטפס סודות לפני השרידה. אחיד מורכב קובץ שלם של אנשים שאיתם אתה יכול ללכת למועדון, ומאוחר יותר - במיטה

נראה כי כאן היא, החלום של כל בחור מגלם. אבל זה לא לכן. הכל עדיין ידוע למה שום דבר לא מקדיש, כמו דגימות מכוונות, לשים את זה בעדינות, לעשות הכל נכון. בנות כאן, בסופו של דבר, כדאי לזכור את המאהב ללא רבב עם אורך ההקדמה שלו ב 20 דקות עם cunnilingus לא קורטוש, בדרך כלל, על ידי האובייקט.

כל התרחישים אינם רעים עד שהם יהיו קיצוניים בפני עצמה. לא מספיק מי רוצה לישון עם בובה למין לפחות. לרוץ כמו ורדים רגש, כנות, ספונטניות ולא supertechnic.

פנטזיה נשים

Blider Asya Novikova כותב רק על סקס, כך הודיעה, מ ניסיון אישי. נראה שהיא קהל רחב על פנטזיות של נשים. לכן כמעט כולם מופתעים מאוד, בהתחשב בגישה "זכר" כזאת, אבל הגברות, זה קרה, לחתוך:

סקס לסביות. כן, לשמוח שאני רוצה לעשות את השלישייה הזאת ואפילו עם מספר עצום של האנשים העליזים של המין השני. אם לילדה יש ​​נטייה לפנטזיות כאלה, ולחברה, שאיתו היא רוצה לספק אותם, הסיכויים לפתח את העלילה מספיק, כפי שאמרתי כל הזמן אומר הרבה; סיוע ספונטני עם אדם לא מוכר. כל האנשים האלה לא ידועים מן המועדונים, שרברבים, שרברבים ו לוחמים פורנו אחרים הם רק מהאזור הזה; קצת מדריך. מישהו בא לדמות אונס, מישהו לפני מחייב והזמנות, מה לעשות זאת. אבל העובדה היא העובדה. או אסיה פרויקטים השתוקקות שלו למזוכיזם על רחב מאוד, שכן אנשים משמשים להביע, מבקר; שלישיה סקס עם 2 גברים. זוהי פנטזיה של כמעט כל הגברים, אבל רק מול. באופן מסורתי, לא סוף סוף, שיתוף שביעות רצון עם השני, אבל להזמין חברות - מאוד אפילו. כולם יודעים כי אפילו יותר, בנות הם רגשות מרתקים עם 2 גברים יותר מאשר עם חברה מסוימת שם. באופן טבעי, אם זה לא משנה על הגרסה הראשונה. אז הנאה, באופן כללי, יכול לספק ומה גברים יש כיף; כל מיני חתיכות סקסיות תיאטרוניות של חטיפה, פיצוח ואפילו פגישה מזדמנת עם גבר על חוף מרוחק. איך זה לא יהיה חזק יותר, אבל הנקודה היא שזה עוד אחד, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, פנטזיה משקה, אשר לא סטייה, אם הגברת באופן עקרוני יכול להיות מעורב במין היומיום ללא כל התיאטרון הזה.

באופן עקרוני: לא חושב. איזה מומחי מין יודעים את הרצונות שלך כפי שהיינו מדברים חצי השני. יש צורך להדגיש את מה שאתה יכול לשאול באופן לא בולט, כי אם אתה מחפש אפשרויות מין לגוון הבילוי שלך, אתה יכול בסופו של דבר לשאול.

שום דבר נורא לא ישמע, ואולי זה יהיה תחילתו של תקופה מעניינת של יחסים.

זמין extreme4

מעשים מודרניים - גיהנום אמיתי למי נגד בדיקות שונות. אנשים כבר מזמן כבר לא, באופן כללי, ליהנות מהחברה הרגילה רולימים. כמעט הכל, להיות נשוי רשמית, למצוא סקס בצד, וחוץ מזה יחד עם שותף. כדאי לחפש מעט ברשתות חברתיות, ויתגלות מסה של אפשרויות מרתקות עבור פוליגמיה למעשה אנשים מוכנים אינטימיות חושנית עם בן הזוג שלהם, אבל לא יכול לשמור נאמן כפי שהיינו מדברים עם אף אחד מאנשים:

מועדוני מין. כן, הם לא רק בסרטים. ואפשרויות עבור פנאי כזה אתה יכול למצוא את המסה מן הנפוץ ביותר, שבו זוגות באים לומר לחלק של שותפים, כדי קיצוניים אפילו מאוד, כאשר כל המשתתפים של המופע לפעול על תרחיש ספציפי. ללא ספק, ראוי להזכיר כי למשל, יכול "לחטוף" אחד המשתתפים של המועדון, כדי לקשור אותו, ו, לשים את זה בעדינות, לקיים איתה סקס מאוד קדושה. מסה תרחישים, יש פעימות עמוק בנושא של BDSM, והם ענף נפרד של "מהפכני"; מסיבות סקס. השבב הוא כי החברה של פעולה יחד, כפי שרובנו התרגלו לדבר, חיים רגילים לא מדברים. אנשים מעטים יודעים את העובדה ואת המקום להקשיב למוסיקה, לרקוד, לאכול ולבלות עם כל מי, לשים את זה בעדינות, יהיה באירוע. כן, יש הסכמה מסורתית, אבל עצם הנוכחות של אורח על, כפי שרובנו התרגלו לומר, מסיבה כזאת רק מציע שהוא, לפחות, הוא מעוניין; קורסי אוריינות. מנקודת המין - לא בדיחות עוד חולצות עם כתובת. לשים לב לעובדה כי מקצוע כזה קיים, למרות שזה לא בספרייה מאוחדת איך משרד העבודה הרוסי יש. יומן די, ואתה יכול למצוא הרבה הצעות. וזה נראה כמו האינסטגרם staggering על ידי התמונה של גוף עירום הוא גדוש עם הצעות של "גורו", מוכן ללמד כמה הנאה. עבור כספים, כמובן. הפורמט של פגישות עשוי להיות שונה ביותר. מישהו משתתף באופן פעיל, מישהו מאמת הרצאות, ו "מתורגל" עם שני השותפים בנפרד. יש ואיך אנחנו מדברים כל הזמן, שושיות משותפות, הכל יכול להיות דנו מראש; ללא חובות בסופו של דבר. זה נחשב קצת היווצרות של מבוגר. במקביל, אנחנו מדברים על האנשים של שני המינים, נראה כי לא הייתי רוצה כמה חברים ליצור נודדים, אבל מיד כולם יודעים במיטה. נוער, נסיעות, דברים ידידותיים מצוינים הם לא בלי סקס, אבל בלי הרצון מיד לדחוף שמלה לבנה שלג, אשר לא מגיע האנשים הצעירים ביותר עם חליפה, ולשלב את זה כל סוג של ברוק טוב.

תרחישים כאלה אינם מתאימים לרבים, וזה לא בעיה גרועה. אפילו sexologists לא מכחישים את קיומו של כל הסטנדרטים במקרה הגדול שותפים והנאה. תחשוב כי "זה בדיוק צריך לנסות" בניגוד עם הרצונות האמיתיים שלך, ו, יתר על כן, לנסות משהו "מתאר", גם אם לא, בסופו של דבר, לצוד בכנות - אסטרטגיה נכשלה.

שמחה מסורתית של זוג נשוי

זה אולי לא נשמע מאוד, אבל כמה לחשוב משחקי תפקידים באמת מסוגל לחזור למקרה לפחות חלק של peppercorn, אשר בעבר. באופן טבעי, זה לא שווה הולך, סוף סוף, הפך למין cosplayers ו למהר לחנות עבור אוהדים אנימה עבור suitormun חליפה. Vikda Chubakki - כמו כן, כמו רובנו התרגלו לומר, רעיון רע, אגב. אבל בריא Tolik משחקים עדיין, כמו אנשים נהגו להביע, אף אחד, זה הפך, עזב ללא אישור.

המשחק הנפוץ ביותר? אז זה בעצמך, אבל עבור כמה שנים צעירות. עצה טובה ישנה, ​​בכלל, לרכוב סביב המקומות, כפי שנהגנו לומר, "תהילה מינית" הוא אפילו מאוד עובד. במקביל אתה יכול לברוח מהילדים המעוניינים ביותר רגע לא הולם מאשר אין אבות, וזה נראה מוסחת מזה.

כמעט כולם נשלחים גם להירגע ולמצוא אפשרויות מין כאלה שם, אשר להחיות מקרים לנצח. אבל זה לא בטוח. אתה יכול גם לשחק בארץ, אם לציית למגמות המודרניות, היא עדיין לא נמכרה.

אנשי מקצוע ואדומים 6

בדרך כלל נערות נחתכים על סקס עם זר נעים בָּחוּץ. אבל במציאות, שרברבים וארס אינם במיוחד מוֹשֵׁך. במשחקי תפקידים הכל ניתן לתקן, בסופו של דבר, שותף הם נבחרים ללא עזרה של אחרים, ואינם קוראים אינסטלציה מן hweak, אשר עשוי להיות אלכוהוליס כ -50 שנה.

הכל פשוט מאוד - "הלקוח" מצפה בבית תחתונים סקסי, או כמה בגדים מגניבים הביתה שאתה יכול פשוט להמריא. "מאסטר" שיחות על הדלת, זה עם כלים, וזה נראה רשלני מופעים מראה חמוד. הלקוח, בסופו של דבר, רושם, סוג, משהו להראות, ו כל, אתה יכול ללכת לפעולה.

אגב, הבנים מערייכים לא רק המשרתת ועקרות בית, אלא ועובדים קדומים של שטיפת רכב ושירות רכב. ברוח קליפים "בנסי", בְּהֶחלֵט.

מתיחה עבור ידע 7

משחק קלאסי במורה וסטודנט יכול להיות "אבוד" ולהניף. כמעט עדיין מפנטז על סקס עם מורים. אז תרחיש זה - רק מחסן למי שאוהבים דומיננטיות קלה, ולמידה חרוצה. כן, המורה, בסופו של דבר, יכול להזמין סטודנט לעשות כל מה שהוא פשוט רואה את הצורך. באופן טבעי, כמעט הכל, בסופו של דבר, לשחק עם "stoppaling", או פשוט לנסות לא לטוס, אבל עומק המשחק הזה הוא כל כך לדבר רק על ידי ג 'ונגל. ללא ספק, הוא עומד להזכיר כי אישים בודדים הופעות כל כך אמר לשחק. תארו לעצמכם עובדה אחת על מה מרגש לא רק את האווירה של בית המקדש של המדע הוא לא רק כאן, ו ללא שוויון במעבר.

שמירה ואסיר 8

ובכן, גם להיפך, שאוהב יותר. הודות לסדרת הטלוויזיה "כתום - השחור החדש", עכשיו תרבות הכלא E צ'יפ עם מכירת גרבונים לא אפיית פטישיסטים של היהודי על שמיעה.

יחסי מין בין כל נציגי הבחירה של תרבות הכלא אסור. זה מבחינה טכנית מבחינה טכנית, ובין אותם סקס, אבל אנשים איכשהו, בסופו של דבר, הם יבוצעו.

המשמעות של המשחק שוב במדריך. יכול גם להיות לאגד, אזיקים לבסוף להחיל, להזמין, זה איך אנשים משמשים להביע מי אוהב.

"מונית מזויפת" 9

אנחנו חושבים שאין צורך להבהיר מהו אותו דבר. יהיה צריך מכוניות, הרצון לפרוש בו ולמקום שקט, שבו אתה יכול לקיים יחסי מין. לא מספיק שרוצה כדי לדבר כדי להיתפס במקרה זה במגרש החניה של הילדים בבית הספר, לדוגמה. "לקוח" תופס מונית, סקסי, חמוד ו "לקוח" מחליט לנער את הארנק לשלם, כפי שהיינו מדברים, שיטה של ​​סבא ישן.

אז, כדי לגוון את הפנאי שלך אתה לא יכול רק עם העברה אחת, או "מקומות יישום". אלה שנראים למצוא איך אנחנו מדברים כל הזמן, רגשות חדים פתח את כל האופקים האחרונים. כמה זוגות כדי לדבר עם המדריך לגלות כל לוח הרגשות, השאר - הסרטים נראים ומתארים את הקלעים. שלישית - להמציא את כל המקומות האחרונים, ולנסות תנוחות "טרי", הרביעיים נפתרים ב אקסטרים.

גבולות לא כל כך לא מספיק - כל מה שקורה בחדר השינה מחויב כדי להיות עבור הנאה הדדית, לא סוף סוף להשפיע על זכויות של צדדים שלישיים. ב שאר בני זמנו יכולים פשוט לתלות חופש פעולה מוחלט, ו למעשה ידע מושלם על איך להתענג על עצמך פורטר.

ויקטוריה פומנה

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי.

עמידות סובייטית וחוסר מידע זרועו מבט שווא כי למעשה ליווי הוא משהו היום, עם בושה, זה מה שאתה צריך לשתוק. עכשיו לעתים רחוקות שמבין כי שירותי ליווי בישראל אין לגמרי יחד עם זנות.

יש לציין כי אנו עובדים ביותר 10 שנים. עזרה לזוגות, זה הפך, כדי לפתור קשיים כמה אנשים חושבים, חיים סקסיים.

אחד אפשרויות המין המרתקות לאוהבים - המשחק "לוח שנה של עמדות". רב מי יודע מה היומן הנפוץ ביותר רשימה של תנוחות סקס. בחר כזה מספר פריטים שאתה מוכן לנסות. יש צורך להדגיש את העובדה כי גם וריאציות קונבנציונאלי - להיפך, לברר משהו חדש. אז אתה צריך להוסיף כל יום ללוח השנה במין בתנוחה החדשה ביותר, וציין, אפשר היה לקבל אורגזמה לך גם, לא היה לא. תאמין לי, זה מאוד משעשע והימורים! החבר'ה יש אינסטינקט של הצייד - הצעיר יהיה מאוד מנסה להביא את הגברת לאורגזמה אפילו בתנוחה יוצאת דופן ביותר.

Просмотров: 1858 | Добавил: shondaahlf2rv1 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar